2009-07-13
 10:40:45

dagens:

söndag-dagens

dagens klädsel:
pösiga jeans och en svart tröja, men jag började frysa när vi åkte till saltholmen så jag fick låna dennistennis tröja, skitsnygg och skit skön! :)
tv-program: hann inte kolla så mycket på tv.
dagens frukost: blev ingen frukost, blev kebab som pappa gjorde klockan fyra, jag gick ju upp klockan två! haha
dagens lunch: ingen
dagens middag: hemmalagad kebab (:
dagens kraftansträgning: ingen alls faktiskt
dagens positiva: när älskling kom hem till mig och la sig bredvid mig för jag var fortfarande gör trött och nyvaken.
dagens negativa: dåligt väder, och inte träffa älskling!
dagens planer inför imorgon: bara ta det lugnt.. och jobba runt tre
dagens låt: en massa olika
dagens händelse: var i saltholmen med massa människor som jag inte träffat på hur länge som helst. daniel h, jesper, tommy, niclas, marcus, jimmy, jessica, yusra, ivet och fatima en liten stund, adam, björn, camilla, daniel forslund, robin forslund, miké och en massa fler! hade jätteskoj och det var skönt att komma hem till andre på kvällen. :)
dagens vill ha: hårfärg, men jag vågade inte köpa någon i affären!
dagens saknad:  inget speciellt faktiskt, fick ju träffat min älskling :)
dagens drog: sova :)
dagens måste: har mer vart en dag där jag gjort mer som jag vill, inga måsten! :)
dagens köp: en marabou mjölkchoklad som jag hann äta tre bitar av, jag glömde den i saltholmen när ja skulle hem!
dagens kärlek: älskling självklart!
dagens mående: seg eftersom jag sov så länge. men annars bra :)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: