2009-07-16
 18:47:57

elin är här =)

hej! elin är här och hon är med pappa på övervåningen så jag har fått mig en liten paus så jag tänkte skriva av mig här lite. har haft det jätteskönt idag, vaknade upp med älskling och när jag & min mormor skulle åka och hämta elin så gick han hem. när vi hämtat henne åkte vi hem så hämtade vi mamma och så åkte vi hem till mormor och myste på altanen. elin lekte och så åt vi mat. när vi kom hem till oss igen, så tog jag mamma pappa och elin en promenad upp till affären och handlade lite. sedan dess har vi bara tagit det lugnt här hemma och elin har sprungit runt och lekt :) hoppas på fint väder imon så vi kan åka och bada! <3

ska fixa lite bilder också så ni får se henne :) men det blir nog inte förräns imon! uppdaterar senare <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: