2009-07-05
 10:24:51

en underbar helg

Har sovit nästan hela helgen, och solat i andres trädgård. var med andre och hans kompisar hemma hos daniel i fredags. mer än så har det inte varit. men helgen har vart underbar! har fått spendera den med min älskling <3 ska alldeles strax göra oss i ordning för att åka in mot stan och jobba.. dela ut flyers.. tjäna 100 kronor i timmen och bara ta det lugnt! haha. efter jobbet ska vi åka och kolla på coopers valpar! jag kommer dö.. har sett en bild på coopie när han var liten och fyfan vad söt han var! men jag vill hänga med, men ändå inte. jag vill också ha en hund! haha.

ikväll sa ja iaf bara ta det lugnt.. puss <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


johanna

sv: tack! Jag vet, man hinner knappt med ;)



PUBLICERAT: 2009-07-05, 11:45:53 | URL: http://johannalundback.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: