2009-07-21
 15:21:32

fisk till middag, gjord av mig.. nästan ;)

Hejsan! Har  precis ätit en middag med mamma, en middag som jag tillagade för en gångsskull. Fast egentligen an jag inte riktigt säga att det var jag heller, för potatisen gjorde pappa igår och det enda jag gjorde var att passa fisken när den stektes i stekpannan, haha. Blev en god middag iallafall och fisk är ju alltid bra :)

Hur mår ni folk idag? Jag själv känner mig otroligt jäkla trött och seg. Men det finns inget att göra åt det, ska kolla med älskling om han vill gå ut på en promenad sen. ska se om jag fixa några punkterna på min lista idag, promenad och städa mitt rum kanske.. men bara kanske.. en promenad blir det nog. för det har jag ju sagt att jag ska göra varje dag, igår blev det dock inget, men då tränade jag ju som fan. på fredag, lördag och söndag blir det dock långa promenader för jag ska vara hundvakt hela helgen :) men mamma och pappa tar nog hand om honom under lördagskvällen och natten och söndag morgon för jag ska åka hem till mikael med några vänner och tälta och ha svin kul! =) haha.

nu ska jag prata litegrann med camilla på msn, läsa bloggar och sen kanske börja städa. städar jag inte så kommer jag att spela! det är en sak som är säker. kram! <3



väcker lite minnen, från när vi var hemma hos ivet när hon fyllde år förra året! :) goa tider det där!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 4 kommentarer


S O P H I E

Tack =) va bra att du tyckte det var fint . Alltid kul att höra. Åh nu vart jag ju sugen på fisk , lät så gott =)) allt bra annars ?? kram



PUBLICERAT: 2009-07-21, 15:37:18 | URL: http://sophiegranqvist.blogg.se/
S O P H I E

Jo det är bara bra med mig =) såå tråkigt väder ute så man kan ju inte vara ute iaf :( va har du för dej då? =)



PUBLICERAT: 2009-07-21, 15:52:24 | URL: http://sophiegranqvist.blogg.se/
Jen

Haha jag letade mig fram i listan faktiskt! ;) Men om du har din blogg bekräftad och satt i en kategori så kan du se de på "Dina Bloggar"...



PUBLICERAT: 2009-07-21, 16:58:41 | URL: http://mamijen.blogg.se/
johanna

svar: hur länge får man låna den då?



PUBLICERAT: 2009-07-21, 20:44:29 | URL: http://johannalundback.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: