2009-07-19
 00:04:31

Fredag

Elin sov ju här i torsdagsnatt, så vi passade henne på fredagen också. Hon väckte mig klockan halv 7 och hade bajsat, kul att byta blöja halv sju på morgonen, nyvaken! men var mer än illa tvungen, haha. sen somnade vi båda två om och vaknade ungefär halv 9, började göra oss iordning och gav henne gröt :) efter en stund låg vi på lilleby med mamma, pappa och andre :) låg där hela dagen till runt ca 3. Badade med elin och lekte i sanden, var jättetrevigt och mysigt och kul :) hon är så otroligt söt! ska visa er lite bilder senare.

Andre fick en massa färg igår men jag fick nästan ingen färg? Jag som brukar bli brun, visst jag fick färg på ryggen och var röd resten av kvällen men sen försvann det. men älskling är snyggt brun fortfarande =)

Efter badet blev det hem, duscha, äta pizza och sen hem till andre. han bytte kläder och så åkte vi till backaplan, jag skulle köpa en bikini jag letat efter länge som kajsa sa fanns där. men nej den var slut.. blev så less.. men jag köpte en annan istället, ska försöka fixa en bild så ni får se hur den ser ut =)

nu ska jag prata med älskling, visa er bilder från stranden och fixa en bild på bikinin!

hoppas ni haft en underbar dag! =)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: