2009-07-15
 13:02:43

godmorgon

godmorgon :) vad gör ni? sovit gott? själv har jag sovit med älskling så då sover jag alltid gott, hehe. andre har gått hem nu och jag har precis duschat, ska göra mig iordning alldeles strax, kanske lägga in en bild på mitt nya hår ;) ? haha. som jag skrev igår så är det inte så stor skillnad, men idag ser det mer oranget ut xD haha.. ska se om jag kan fixa någon bra bild! :p

Lyssnar just nu på michael jackson . man in the mirror! helt sjukt underbar låt, refrängen är så jävla bra :)
nu - kläder, smink och fixa håret :)

kanske bloggar om en stund!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Marcus Å

Vad skönt med lov! Själv jobbar jag men idag är jag ledig och imorrn också. DU missar väl inte slipsens live ikväll? :)



Kram



PUBLICERAT: 2009-07-15, 13:11:39 | URL: http://slipsens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: