2009-07-27
 10:36:25

godmorgon

godmorgon, vaknade för en liten liten stund sedan. mår riktigt pissdåligt.. jag försov mig dessutom för träningen. måste gå om en kvart om jag ska hinna, och stressa orkar jag verkligen inte när jag mår såhär. så jag ska åka till backaplan eller stan med mamma sen, och går säkert och tränar efter det, om jag mår bättre det vill säga. sorry larsson som får gå själv! <3

ska iaf duscha om en stund för att kanske bli lite piggare. sen klä på mig och så får jag se när vi åker :)
kanske skriver igen innan jag åker men det vet jag inte, haha. men ha dt!
Träning / 1 kommentarer


camilla

det var lugnt <3



PUBLICERAT: 2009-07-27, 22:39:20 | URL: http://dencamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: