2009-07-01
 07:24:58

godmorgon

Godmorgon, vaknade klockan sju när jag egentligen ska gå upp halv sex eller sex. är så jävla trött! orkar inte göra mig iordning ordentligt, har slängt på mig mitt nya linne nu, en jeanskjol och svart leggings. skule duschat egentligen men hinner inte det så mitt hår ser förjävligt ut. det får duga.. orkar inte göra mer. Andre ska ändå vara med sina kompisar efter jobbet så jag får väl åka hem och duscha och hitta på nåt annat, vi får se vad som väntar en idag. nu måste jag iaf äta upp min macka, lägga in en snabb dagens outfit och sen borsta tänderna. Sen måste jag nog gå, ska cykla till jobbet och pappa ska ha sällskap med mig. lite trevligare än att cykla själv.

ha en bra dag! kram
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: