2009-07-30
 18:03:18

Grattis till min älskade pojkvän, en dag efter ;)

Hej, nu är jag hemma en stund. Hade en jättetrevlig dag igår med älskling, han var glad över vad jag hade fixat för honom =) han fyllde ju 18år igår! :)

Vaknade upp hos älsklingens syster igår, jag åkte iväg och tränade tidigt medans älskling fortfarande sov. När jag kom hem åt vi en god frukost och så öppnade han sin present, en dieselparfym som han väldigt gärna ville ha! :) så den fick han. städade och åkte sedan hem, runt 5 tog ja moppen ner till honom och ställde den där och så gick vi till bussen. Kom fram till Jensens Böfhus lite innan sex, och fick tvinga in honom för han ville stanna i kön så dom kunde följa oss till ett bord, men han visste ju inte att längst inne i restaurangen satt alla hans kompisar och väntade på oss. jag fick dra in honom! haha.. han blev jätteöverraskad och glad =) tur att man lyckats med något. haha. blev en dyr middag, men mycket trevlig och full med skratt :)

Efter middagen åkte alla hem men jag och älskling gick och satte och på ett café. han tog en cappucino och jag en färskpressad apelsinjuice och sen tog vi en promenad till bergakungen, köpte lite gott och sen såg vi drag me to hell. fyfan vilken film! jag var rädd hela tiden. haha. jag kramade om andres hand och hans lår hela tiden, livrädd var jag! värt pengarna helt klart. haha. efter filmen åkte vi iallafall hem till andres syster och kollade på harrypotter men jag somnade, haha. skit trött!

Idag har vi inte gjort så mycket, ätit en god frukost igen och så tog vi ett långt och skönt bad tillsammans :) sen åkte jag hem för att hämta nya kläder och hämta moppen hos honom, och kläder till honom :) ska åka och handla pomms frites snart och tanka moppen, sen åker jag till hans syster igen där han sitter och väntar på mig :)

skriver imon antagligen <3 eller senare ikväll.. men vi ska iallafal göra god mat tillsammans sen. pommes och fläskfilé. blir så sugen på att flytta hemifrån och bo tillsammans med honom. att göra frukost tillsammans på morgonen, göra mat, bada tsm, sova tillsammans och ha det underbart. helt ensamma! en sådan skön känsla. men det kommer nog ta ett jävla bra tag tills vi gör det... haha.. men älskling är ju 18 nu iaf!

NU måste jag gå! puss
Min Älskling / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: