2009-07-23
 18:37:19

headers

hej på er. jag har inte gjort ett skit idag faktiskt, har inte ens spelat.. bara suttit och gjort massa headers i picasa. inte världens kreativaste program direkt, haha. photoshop förstår jag mig inte ens på! haha jag valde bara en enkel och tråkig header tillslut. dom andre blev typ för mkt.. karin kanske ska fixa en snygg header till mig! och in syster ska testa sig fram ikväll, och jag ska faktiskt fortsätta testa själv nu! haha.. fast bara i picasa så det blir ju inte så mycket bättre än de andra jag gjort tidigare. vi får väl se hur jag lyckas!

kanske ger upp om en stund och spelar lite!
ha dt!
Bloggdesign / 2 kommentarer


Anonym

sv: jag såg den i fredags och ska se den imorgon med! :D så bra är den! :d <3



PUBLICERAT: 2009-07-23, 20:56:33 | URL: http://miniplace.blogg.se/
Anonym

sv: jag såg den i fredags och ska se den imorgon med! :D så bra är den! :d <3



PUBLICERAT: 2009-07-23, 20:56:36 | URL: http://miniplace.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: