2009-07-16
 21:42:51

hejsansvejsan

Hej, elin sover och jag var precis ute på en promenad. bara en kortis.. uppfriskande och hann rensa tankar på så kort tid, känns ganska skönt. ska se om jag lyckas få ihop ett hyfsat medel långt inlägg nu iaf, känns inte så men kan iallafall ge det ett försök.

ni vet ju vad jag gjort idag så det kan vi ju skippa.. har inte gjort så mycket mer sen jag skrev sist, bara varit med underbara elin! hon är så otroligt söt och rolig. hon kan underhålla en riktigt bra, man har ju inte tråkigt när man är med henne, men nu när hon somnat så har jag riktigt tråkigt, nu har jag ju ingen som sitter bredvid mig som skrattar åt allt möjligt, nu har jag ingen som jag måste hålla koll på så hon inte rör sånt hon inte får, nu har jag ingen som sitter bredvid mig och som får mig att skratta så fort hon ler =/ för hon ligger och sover & jag sitter här helt ensam.

Jag pratar lite smått med DennisTennis på msn, men han ska ju gå och lägga sig snart, för nu har han börjat jobba när jag är ledig, så typiskt. kunde han inte jobbat första periöden han med! andre är med sina kompisar och jag sitter här hemma, mobbad och ensam och har inte ett piss att göra.. tips tips tips! snälla ? =D

nu blir det att kolla igenom, bdb, mailen, facebook och bloglovin snabbt. gjorde dt precis innan jag skrev här, så det finns nog inte så mycket nytt... får la bli att spela nåt när dennis dratt från msn. kanske lägga sig tidigt idag? ska ju upp tidigt imorgon med elin, ska åka och bada! hoppas vädret blir fint som nyheterna sagt =)

om jag inte skriver mer, så godnatt! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: