2009-07-26
 21:09:24

hemkommen

hej, jag har kommit hem. har haft det skönt iallafall, igår satt vi på fotbollsplan med en massa jädra folk, partytält var uppsattna, det såldes godis, chips, dricka och alkohol. det såldes hamburgare och annat. Det spelades musik och jag hade det riktigt trevligt. kom inte i säng förräns kanske två.. då var jag riktigt trött och somnade direkt.

Idag har vi legat på stranden på hyppeln och solat och badat till klockan tre, gick hem och fick middag. sen kollade jag på en film som gick på tv med jasmin, jag slumrade till i några minuter när den var slut och då mådde jag riktigt illa.. klädde på mig jeans och en tjocktröja och gick ut och la mig på en filt i trädgården och läste Slumdog Millionaire. har snart läst ut den, riktigt bra bok faktiskt. fast måste medge att filmen är dock mkt mkt mkt mkt mkt bättre! haha. för er som inte sett den, SE DEN! Helt plötsligt blev jag avbruten av min mormor som sa att vi skulle åka, tog in sakerna och packade ina grejer snabbt och drog direkt, hann inte ens säga hejdå till alla. har iallafall haft det skönt, skulle stannat tills imon egentligen men jag kände att jag helst ville åka hem, även om jag minst av alllt vill vara hemma. men jag missade min träning i fredags, och ville inte missa den imorgon också.. så jag åkte hem :)

nu ska jag prata lite med andre och malin på msn, sen ska ja duscha! jag skriver säkert sen, visar lite bilder sen oxå, inte så värst många men nåra stycken har jag fått kläckt iallafall.

hoppas ni haft en bra lördag och söndag!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: