2009-07-10
 19:32:55

hemma för en stund sen

Hejsan =) är hemkommen för en stund sen, pappa försöker fixa surroundljudet till min tv, men lyckas inte. får väl se hur länge han orkar innan han ger upp, haha.

tidigare idag åkte jag ju till stan med dennis honkanen, bästis, haha. gick runt och kollade i affärer, och tillslut hittade jag en tröja. hittade ett par jeans som var lite söndriga, men tänkte att mamma kunde fixa det, men jag fick inte köpa dom för henne i kassan =S cp.. ville verkligen ha dom! hade tänkt klippa av dom till shorts. men så blev det inte, så tröjan blev i tröst, haha. efter stan åkte vi hem till dennis för han orkade inte gå mer, latmask! pappa hämtade mig en stund senare så åkte vi till jennie för att gratta Elin som fyller 1år imorgon!

nu väntar jag på att älsklingen ska komma så ska vi kolla på film! :) <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: