2009-07-31
 15:02:07

hemma hos älsklings syster

Hej :) sitter hemma hos älsklings syster, andre själv är och handlar =) ska göra mannagrynsgröt sen så han är och köper socker :) senare ikväll ska älskling träffa sami så då åker jag hem, kanske städar lite eller så tar jag det bara lugnt och njuter av ensamheten lite. vi får väl se.  kanske träffar andre efter han varit med sami också, men det kan väntas och se. antingen kommer han hem till mig eller så åker vi till hans syster igen. om det inte blåser lika mycket sen som det gör nu så ska jag komma med det som förslag, att vi åker tillbaka hit sen. för då kan jag ta moppen. så slipper den stå hos mig över natten, var tvungen till att åka och ställa den där förut när jag hade vart och tränat och så. för jag vågade inte åka över bron när det blåste så jädrans mycket förut, var påväg att välta flera gånger.

jag skriver när jag kommer hem sen! hoppas ni haft det bra och har en bra dag idag :) kram!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: