2009-07-12
 02:19:21

klockan är två

heeeeeeeej , dennis gick för en liten stund sen och klockan är två! haha.. vi satt och spelade The sims 3, gjorde honom och han hade massa tjejer som han höll på med, och gjorde slut och bråkade med. kul var dt, men tillslut stängdes det av av sig självt och jag hann inte ens spara! så typ sex timmars spelning utan att spara! haha. helt åt skogen..

har städat färdigt i rummet nu iaf, bara det att en fåtölj inte får plats på något snyggt ställe..får lösa det en anan gång för orkade inte fixa det förut. nu är det bara massa rentvätt som ligger på ena fåtöljen som ska in i garderoben, men det får ligga där tills ja hunnit städa garderoben. kanske hinner göra det imorgon innan jag träffar min älskling, men jag får se. beror på när han vill träffas (=

nu ska jag kolla facebook, aftonbladet, bloglovin och min mail. prata lite med joakim på msn och sedan blir det nog sängen för mig! kraaaam <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: