2009-07-23
 21:03:54

långis

Jag är hemma hos älskling, gick inte att vara hemma. direkt när jag kom hit förut, cyklade vi upp till mig. jag packade min träningväska och la ner allt som jag kommer behöva imorgon under dagen. sedan cyklade vi hem till älskling igen. nu har jag fått veckans cyklingdag iaf, inte för att det var en så lång runda men uppförs backarna som kommer hela vägen från älskling hem till mig är hemska! dessutom var älsklings lilebrorscykel alldeles för liten för mig. även om andre inte vill erkänna det så var min cykel lite större en denna iaf.. andre retar mig alltid för att min cykel var så liten! men jag ville inte ge upp den för jag fick den av morfar.. men nu är den ju snodd så varför ska vi prata om den? haha

 Imorgon ska jag möta Karin och Vanessa utanför Emmaus, då ska vi shoppa för imon får vi våran lön! fyfan vad gott! vi ska hälsa på alla underbara människor som jobbar där, men frank är ju på semester. vet inte vilka som tatt semester mer, dom flesta tar semester i början av augusti tror jag. för då kommer alla andra tillbaka som inte jobbade där när vi var där..typ.. haha. efter jag varit där ska jag iväg till gymmet med camilla och kanske karin. ska bara köra igenom styrkepasset en snabbis, för sen måste jag iväg till frisören i kaverös! ska klippa mig och antagligen färga håret. får se vad jag bestämmer mig för imorgon.. ska prata med frisören för håret ser typ missfärgat ut nu.. efter att jag färgade det sist ni vet.. jaja.. haha

Efter att jag klippt mig vet jag inte om jag kommer att träffa älskling, åka hem eller gå i stan.. det får väntas och se imorgon! kommer antagligen inte orka gå runt i stan med värsta träningsväskan och jag tror älskling ska träffa daniel eller nåt i stan, så jag åker nog hem och packar ur väskan och kanske tar det lugnt en stund.. eller så städar jag på rummet för det börjar se för jävligt ut igen. har bara fredag, lördag och söndag kvar på mig att städa mitt rum. skulle ju göra det en gång i veckan. att bädda sängen varje morgon har inte gått så bra inte.. men på lördag åker jag till stora höga för att hälsa på mikael, så då hinner jag ju inte städa.. så imon eller på söndag får de bli. på kvällen ska jag iallafall passa mina kusiner med älskling :) ska mysa med gott och kanske hyr vi en film? man ska passa på att gotta sig nu när lönen kommer !

 Nu har jag skrivit en hel del, och hoppas ni orkade läsa alltihop, haha. jag skriver antingen innan jag åker till Emmaus imorgon, eller när jag kommer hem från frisören. ska ju fixa en bild så ni får se hur det blev också! så det blir en update imorgon iaf =) ingen mer idag iaf, för när älskling kommer tillbaka ifrån duschen så ska jag mysa med honom :) kolla på film på tv och sen får jag väl sova.. ska ju vara utanför Emmaus klockan 11!
 
Ha det!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 3 kommentarer


Anonym

sv: YES! :D <3



PUBLICERAT: 2009-07-23, 21:08:17 | URL: http://miniplace.blogg.se/
johanna

svar: köp den på cdon.com för 49 kronor då. eller på bokia för 89. då kan du läsa den hur länge du vill



PUBLICERAT: 2009-07-23, 22:58:52 | URL: http://johannalundback.blogg.se/
B&V

Läs gärna vår blogg som handlar om 2 systrar och deras hektiska liv.

Vi skriver om allt från mode & skönhet till olika tips i vardagen.



http://apieceofsisters.blogg.se

http://apieceofsisters.blogg.se

http://apieceofsisters.blogg.se



PUBLICERAT: 2009-07-24, 00:03:20 | URL: http://apieceofsisters.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: