2009-07-22
 00:30:55

min dag idag

hej, jag kom hem för en halvtimme sen ungefär, har varit med andre och hans kompisar, mestadels av tiden var vi hemma hos henke. jag och andre ska gå och lägga oss nu, jag ska upp tidigt imorgon. kommer att vara uppe redan runt 9, ska vara på gymmet klockan  elva för att byta och och värma upp inför aerobic ;) haha.

dennis kom hit förut och så åkte vi upp till affären, jag köpte nötter och så åkte vi vidare. han körde till eriksberg, satt där en stund medan jag åt upp mina nötter sen skulle han köra mig till andre, men det slutade med att jag körde hem till andre, fan vad skönt det var! hade tillochmed glömt hur kul och skönt det är att köra moppe, kommer ihåg hur många gånger jag lånade jespers moppe förra sommaren, åh mitt sug efter en moppe börjar komma tillbaka! att man inte kunde vara rik.. :( haha.

var iallafall hemma hos älskling en stund, sen gick vi ut för att träffa hans kompisar. och drog sedan vidare allihopa hem till henke. där vi varit hela kvällen. nu blir det sängen med älskling! hoppas ni haft en underbar tisdag! hörs antagligen imorgon! ha dt
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: