2009-07-22
 23:44:47

min dag typ..

Orkar inte skriva så mycket.. men har varit och tränat idag, först ett DANCE-pass sedan värmde jag upp i 10 minuter ungefär och sedan körde jag igenom mitt styrkepass. duscha & bastade, och mötte sedan älskling i stna. fixade pengar och gick till paprika för att äta en sallad, var helt sjukt hungrig! egentligen skulle vi ha jobbat, men blev inte så nej.. åkte hem till älskling kollade på vi hade iallafall tur med vädret och vi hade iallafall tur med vädret, igen. Så heter dom va? haha. såg iaf båda två, inte direkt jätteroliga men var väl helt ok typ. sedan bar det av upp tillica, köpte vindruvor och gick hem till mig. satte oss och kollade på Red Dragon. faktiskt en väldigt bra film :) Hannibal filmerna håller ändå måttet, oftast! haha.

nu ska ja mysa med älskling <3 skriver imorgon :)
Dagsbeskrivning / 2 kommentarer


vanessa

Aa det låter bra det:D vilken tid?:)



PUBLICERAT: 2009-07-23, 00:18:10 | URL: http://vanessapufu.devote.se
vanessa

okej låter bra de.d



PUBLICERAT: 2009-07-23, 13:12:39 | URL: http://vanessapufu.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: