2009-07-11
 17:54:54

möblerat om men har ett problem som förstör allt!

Nu är jag nästan färdig med mitt rum! har möblerat om, dammsugit och rensat! men jag har ett problem, en fåtölj får inte plats! bara den ena.. jag vettefan vad jag ska göra, för jag orkar inte möblera om mer har svin ont i ryggen! jag vet inte hur jag ska göra! jag får fortsätta fundera på hur jag ska ha det medans jag fixar fönsterna och alla små saker som ska in i hyllorna under tv och så.. ligger massor i min säng som ska fixas. så jag har en bit kvar! får se om jag tar garderoben idag eller imon lr en annan dag. ska förmodligen träffa dennistennis och färga håret! ljust! =)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: