2009-07-25
 14:11:38

mysig kväll igår, men tjock

hej på er. jag kom hem för en stund sen, har packat underkläder och så och duschade precis. igår gick jag upp till min moster, hon jasmin besa och pappa var där. pappa gick efter en liten stund, sen kom kajsa och sedan så skulle jag och jasmin till affären. andre kom senare med pizzor också. det blev en kväll med film, chipsätande, godisätande och god pizza och en väldigt god glass! köpte ben & jerry´s och fyfan vad gott det var, det var riktigt längesen vi köpt det. + fia med knuff spelande, gissa vem som vann? jo, såklart den bäste. vem är den bäste då? jo, såklart jag ju! haha..
somnade ganska tidigt, runt halv ett.

Idag är det lördag och först hade jag sett framemot att åka hem till Mikael i Stora Höga med Camilla, men det blev ändrade planer och jag skulle få sitta hemma.. görkul.. men det har hänt en massa saker, så jag vågar knappt stanna hemma så jag ska åka med min moster och jasmin ut till hyppeln där min mormor och allihopa är. ska vara någon circusgrej där idag eller nåt.. ska iallafall njuta av att få komma hemifrån..

nu ska jag ta upp jasmin ur badet, klä på mig och sen sitta lite vid internet. sen packa färdigt, och sen dra upp till carolina tror jag, vill inte vara hemma klockan tre! då katastrofen kommer att braka ur.. antagligen.

skriver sen <3
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: