2009-07-03
 06:47:21

nyvaken hos andre

godmorgon. sitter hemma hos andre och är jävligt trött. andre har åkt till jobbet och jag ska börja göra mig iordning nu för att också förebereda mig inför jobbet. idag är jag trött som fan även om vi inte ens la oss så sent igår.. är helt slut i hela kroppen också, men så skönt att det är fredag idag och att man har två dagars ledigt framför sig. sen blir det bara jobb i 4 dagar till, det är ändå mycket men ändå inte. jobbar bara tills på torsdag sen fan. sen ska dt bli gött, ut och bada och sola hela dagarna långa! njuta av den lediga tiden med min älskling =)

Nu ska jag göra mig iordning, skriver senare idag tror jag :) puss <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


Marcus Å

Bara bra med mig! Gjort idag då? :)



PUBLICERAT: 2009-07-03, 18:26:04 | URL: http://slipsens.blogg.se/
Marcus Å

Jobb för min del också. Ledig i helgen? :)



PUBLICERAT: 2009-07-03, 20:09:45 | URL: http://slipsens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: