2009-07-31
 21:23:19

orkade inte skriva men blev litegrann ändå ;)

hej nu är jag hemma. har inte så mycket att skriva så ska inte tvinga ut något.. blir bara så tråkigt då!
lyssnar på gammal shlager just nu, musik som gör en glad eftersom de är så jäkla dåligt, man skrattar ju bara åt hur dåligt det verkligen låter, och dessutom kan jag ju alla texterna eftersom man är uppvuxen med den dåliga musiken. haha. sätter någon på en shlager låt så är det nog 99% chans att jag kan hela texten! slå den du. hah

till shlager musiken ska jag nog städa, ser ut som ett riktigt jävla bombnedslag! så det är på tiden nu.. får bli veckans städning dessutom, blev ju ingen sådan förra veckan. och imorgon är juli över och ja har nog inte klarat av något av målen jag satte upp! får ge det en chans till i augusti. önska mig lycka till! haha.

blev lite grann skrivet ändå, hoppas det duger.. och hoppas att iallafall någon läser detta.. ;)

nu blir det lite mer koll på internet och sen städning! haha..
skriver säkert om en stund för att skjuta på städningen ytterligare litegrann. hahaha.. gud jag känner mig själv så ypperligt, vet redan att jag antagligen kommer att skjuta på det så mkt så att jag tillslut kommer skita på det.. men jag ska iaf försöka att få det gjort iallafall! :)

hörs säkert sen som sagt ;) <3
Music / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: