2009-07-15
 19:08:12

precis kommit hem

Godkväll! Kom precis hem ifrån min mormor, har firat min mosters 20årsdag! Nu är Kajsa Wilner 20 år som hon alltid trott att hon varit, haha. har inte gjort mycket annat idag, så har därför inte så mycket annat att berätta faktiskt. vad gör ni ? jag har jättetråkigt så snälla kom med förslag på något att göra! please!

ska kolla facebook, min mail och bloglovin & prata med camilla o dennistennis på msn nu :) när jag gjort det en stund får jag väl se om jag lyckas hitta på något annat att göra.. kan inte sitta vid facebook och sitta på en mail utan mejl och bloglovin utan att någon bloggat om nåt nytt, hur längesom helst. kanske tar och spelar, gör lite musik, fixar något roligt till bloggen eller sitter vi photoshop. vi får se =) 

skriver säkert senare, i brist på något att göra.. har ingen motivation till något. känner mig så jävla tom och så jävla dålig.. har hamnat i en jobbig svacka där jag behöver någon som drar mig upp.

vi hörs, ha dt! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: