2009-07-08
 21:52:14

sista dagen imon

Hej på er!

Idag har det vart jobb, näst sista dagen! och det känns helt underbart! imorgon är då sista dagen och hoppas den går fort. Karin hade med sig Sockerkaka som "avskedsgåva", haha. imon är det min och vanessas tur. haha. jag har bakat morotskaka, så jäkla gott, förutom glasyren. har också en vaniljkrans typ. kommer bli mkt gott att kasta i sig imon, men vafan varför inte ? det är ju sista dagen! kommer sakna att jobba, man har precis kommit in i rutinerna och systemet. och alla människor där är så sköna, alla är helt underbara. alla är så olika men ändå så otroligt begåvade och roliga. hoppas man får komma tillbaka på lite extra jobb ibland så man får träffat dom ibland =)

nu ska jag titta till min morotskaka! puss
Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


Karin

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMHHHHH, MOROTSKAKA! Hoppas du lagt undan den största biten till mig, annars kommer det fan inte sluta lyckligt för dig!!



PUBLICERAT: 2009-07-08, 22:00:41 | URL: http://karyliciouz.blogg.se/
vanessa

jag kommer sakna er alla:(



PUBLICERAT: 2009-07-09, 00:00:19 | URL: http://vanessapufu.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: