2009-07-25
 14:14:27

skriver av mig bara....

Orkar inte sitta här som en bortglömd liten människa.. för det är exakt vad jag känner mig som ibland. som att alla glömt bort mig, att ingen tänker på mig.. som att mina två närmaste släktingar (mina föräldrar) tror att jag fortfarande är 4 och inte fattar någonting? tänk om, för jag förstår mycket mer än vad ni tror.. jag hör och ser det mesta som ni tror att jag inte hör & ser. jag har hört för mkt, sett också.. vänd om nu, ta tag i livet och gör något åt problemen. inte bråka, utan kom på en lösning. för jag klarar snart inte mycket mer, ni har förlorat mkt. både pengar, jobb, vänner och familj. snart kanske det försvinner en sak till? tror innerst inne inte att det är vad ni vill. för jag tänker inte stå ut med detta mkt mer, antingen flyttar jag hem till en annan släkting eller så skaffar jag mig något eget. men det är så mkt som stoppar, vad ska jag få pengar ifrån? att allt måste vara så svårt.. jag vill bara ha det bra!
Tankar / 1 kommentarer


Jen

hej gumman!



vrf ringer du mig inte om du känner att du vill prata? Förstår att du inte orkar mera nu, och du är välkommen att bo här ett tag för jag vill inte att dom utsätter dig mer nu, du behöver det!



PUBLICERAT: 2009-07-25, 14:43:40 | URL: http://mamijen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: