2009-07-20
 22:45:55

spelat lite för mkt kanske.

Nu har jag spelat ganka mycket, datorn började sega och fastna så jag kände att det fick vara nog. Sitter och pratar med lite olika personer på msn nu, jennie, mikael, malin och christoffer :) trevligttrevligt! just nu är det bara mikael som är social xD
haha

Kanske ska åka till Mikael på lördag, med camilla och johan =) ska kolla med mina föräldrar om jag får det, för vi ska antagligen sova över, och tälta och bada! kommer bli hur kul som helst, längtar! synd att andre inte hänger med bara :(

nu ska jag fortsätta prata med personer på msn, och kolla facebook, min mail och bloglovin. sen vettefan, ska gå och möta älskling om en stund med =)

kanske skriver sen, annars blir det imorgon! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: