2009-07-11
 14:59:45

städning

Hejsan igen, jag har inte kommit så långt. fastnade bland mina skivor som bara låg där och var tomma. så jag brände musik på dom =) nu är det gjort iaf, hade tänkt göra det för längesen så det var ju ändå något bra. är alldeles strax färdig sen ska jag fortsätta städa, ska bädda rent i sängen först & främst och lägga klädhögen som ligger på min säng utanför dörren och sen möblera om och dammsuga överallt. sen damma fönsterbänkarna och skrivbordet och tvbänken. moppa golvet & som ni ser så har jag jävligt mycket kvar att göra! och tur det för jag har inte ett skit annat att göra idag. Andre ska vara med sina kompisar så får se om vi träffas senare ikväll annars så träffas vi imorgon.

nu ska jag återgå till städningen och samtidigt småprata med karin på msn! puss <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: