2009-07-06
 21:20:21

stolt över mig själv.

Godkväll, jag tog cykeln imorse ändå, var ju inte så dåligt väder som jag trodde. vägarna var torra, på vissa ställen fanns det vattenpölar men det gick ju att cykla iaf. men jag borde ändå inte tatt cykeln, eller ah.. cyklade och hörde plötsligt en smäll.. kollade bak snabbt och såg mobilen gå i tre delar, själva mobil delen åkte ner i en vattenpöl.. jättebra! nej! men den klarade sig som tur var! blev så rädd när jag såg att den ramlade i vattenpölen, men jag hade tur..vilket jag inte brukar ha!

åkte vidare till jobbet, dagen gick snabbt idag, som tur var. bara tre dagar kvar nu! gud så skönt! när jag hade slutat kom andre till mitt jobb och så cyklade vi mot backplan, skulle ställa cyklarna där, trodde jag, men andre tvingade mig att cykla enda in till stan, var helt slut! ställde cyklarna på centralen, gick till PS City, mammas jobbkontor, mötte Susanne och fick flyers vi skulle lägga på bilarna för andra dagen i rad. jobbade i två och en halv timme ungefär, helt slut i fötterna, och så började det regna när vi var färdiga! och just då kom jag på att vi skulle ju cykla hem också! lång cykeltur blev det, men jag är stolt över mig själv för jag klarade det, och jag behöver den träningen just nu. när jag inte går till gymmet elelr nåt. för nu när jag slutar jobba kommer jag inte att cykla lika mycket heller. lika bra att göra det mycket nu då..

har duschat nu iaf, ska äta lite middag nu, lite sent men jag är hungrig! sen vet jag inte vad jag ska göra, byta telefon, fortsätta renskriva min och cims bok, kolla runt på internet, städa eller nåt. eller lite grann av varje =) får se vad jag orkar! hoppas ni haft en underbar måndag! och får en trevlig tisdag! =)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: