2009-07-09
 22:35:18

torsdag

Hej! Äntligen är jag ledig, älsklingen gick hem för en stund sedan. Imorgon skulle jag haft en myskväll med några stycken, men det blir inte av. men vi har hela sommarlovet på oss att göra det! när det fina vädret kommer tillbaka får vi åka till stranden och mysa också =)

Imorgon hade jag ju hoppats på fint väder, men det verkar inte bli så. vet ej om jag och dennis kommer att träffas ändå, om inte så tänker jag nog städa och möblera om mitt rum och åka hem till älskling när han slutat jobbet. allt beror på vad dennis tycker. vad ska ni göra imon?

nu vet jag inte vad jag ska göra, kolla facebook och kolla min mejl. tror inte jag kommer att hitta något intressant och ingen rolig är inne på msn. så vad ska jag göra? säg mig, vad ska jag göra!? tips? (:

hoppas ni har en trevlig torsdagskväll!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: