2009-07-20
 18:11:40

träningen är igång igen

Hejsan :)
Vad har ni för er? Jag själv fick precis min dator, mamma har suttit vid den hela dagen, hon har fastnat för The sims 3. haha.

Jag vaknade klockan 11 idag av att Camilla ringde mig och frågade om vi skulle träna idag eller inte, jag fick panik och sa som det var att jag hade helt glömt av det. så vi bestämde att vi skulle träffas klockan två istället. Egentligen skulle vi gått på gruppträningar, en klockan 11:30 och nästa klockan 12:00. men båda sket sig och vi tog ett långt motionspass på nästan en timme och sen åkte camilla hem men jag fortsatte med styrketräning också, körde igenom mitt pass, fram och bak lår, armar (tre maskiner), mage och rygg. Jag var helt slut efter träningen, tog mig en dusch och satte mig i bastun en stund. tvättade av mig igen och sen gjorde jag mig iordning för att åka hem. Väl hemma fick jag potatis och panerad fisk, satt jävligt gött efter en såpass hård träning. :)

Känner mig väldigt duktig nu iallafall, såhär har jag inte tränat en enda gång under tiden jag haft träningskortet. när man tänker tillbaka så känns det som att man gått miste om massa träning genom att träna så som jag och camilla har gjort, nu ska jag träna på riktigt och få ut något av det. inte hålla på och lata mig och göra det halvdant. åker jag dit för att träna så ska jag fan träna ordentligt också! inte bara litegrann, utan jag ska köra slut mig som fan och känna efteråt att jag är helt slut, för den känslan är ändå jävligt skön, för man känner sig verkligen duktig när man känner att man kämpat så hårt så att man är helt död i hela kroppen =)

Förresten har jag gått ner 2 kilo efter att jag cyklade fram och tillbaka till jobbet! överlycklig, så irriterande att min cykel blev snodd för annars hade jag fan gått ut och cyklat varje dag nu med. får träna hårdare istället eftersom jag går miste om cyklingen nu, ;)

pusshej!
Träning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: