2009-07-14
 23:27:59

underbart trevlig dag idag

Hej :) hur är det med er och hur har eran dag varit? Själv vaknade vi runt 11 här hos mig och började kolla på en film en stund senare men det sket sig och så åkte vi och käkade bufé med andres föräldrar :) indiskbufé, mycket god faktiskt! efter dt hem till andre, efter en stund åkte vi ner till eriksberg och köpte glass och satt där en stund.. åkte sen tillbaka hem till andre och så satt vi i solen en stund, sen färgade vi mitt hår, vet inte om jag är så nöjd.. andres mamma tyckte det blev bra fast att jag borde färga det en nyans ljusare. men mamma tyckte det var ful.. så ja vet inte.. blev inte så jättestor skillnad direkt men håret längst upp blev ljusare än allt annat. senare tog jag och andre en promenad med hans hundar och sen satt jag länge och pratade med andres mamma ute i deras trädgård medans andre satt inne och lyssnade på musik och letade efter bil. skönt att få prata med någon :)

har haft en jättetrevlig dag :) hoppas ni också haft det! nu ska jag mysa med älskling! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 3 kommentarer


minaya

Hallå. Länge sen :) Hur är det?



Här är det bra, jag har ju släppt min andra singel "Kung" (9kr)och den har äntligen kommit upp på Itunes. :D

Jag är så glad!



Kram Minaya



PUBLICERAT: 2009-07-15, 02:33:00 | URL: http://minaya.blogg.se/
minaya

Hallå. Länge sen :) Hur är det?



Här är det bra, jag har ju släppt min andra singel "Kung" (9kr)och den har äntligen kommit upp på Itunes. :D

Jag är så glad!



Kram Minaya



PUBLICERAT: 2009-07-15, 02:33:02 | URL: http://minaya.blogg.se/
Marcus Å

Nu är jag tillbaka igen, hehe. Allt bra med dig idag? :)



PUBLICERAT: 2009-07-15, 08:30:22 | URL: http://slipsens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: