2009-07-24
 17:20:05

allt i kras

Hej, är hemkommen för en stund sedan, blev absolut inte som planerat idag. allt gick åt skogen, och imorgon blir det ändrade planer också, och ska inte vara hundvakt i helgen heller.. hela helgen är helt förstörd och jag kmr antagligen ha otroligt jävla tråkigt !

Åkte till Emmaus och mötte Karin, hälsade på dem flesta och kollade igenom klädavdelningen en snabbis, ringde andre för att be han kolla mitt saldo på banken för jag var lite osäker på om lönen hade kommit eller inte, ville bara vara säker.. visade sig att vi hade inte fått lön! utan den kommer på måndag, fick panik för visste inte hur jag skulle betala frisören. åkte till pappa och fick pengar till frisören. åkte snabbt in till stan för att hinna träna men det hann jag inte, strosade runt i stan en stund istället och tog en tidigare spårvagn till kaverös. klippte mig och åkte hem.. påvägen hem fick jag ett sms av mikael där det stod att det inte blir något imorgon. blir till att sitta hemma imon istället.. kul

nu ska jag packa och dra upp till carolina. kram <3
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: