2009-07-26
 22:21:56

-

Sitter i jeans och älsklings mjukatjocktröja, jag känner mig inte alls bra. mår illa, och känner mig ganska hängig. förstår inte varför och vill bara att det ska försvinna.. imorgon ska jag träffa älskling och det längtar jag grovt efter! Imorgon ska jag iallafall träna vilket jag inte gjort sen i onsdags! så imorgon är det dags! Antagligen 30 minuter SPINNING och sen ABS (rygg mage och rumpa, tror jag det är), sen kör jag igenom styrkeschemat. blir hårt imorgon! hoppas inte jag mår såhär imorgon bara, får hoppas på att det försvinner snart eller under natten.

nu ska jag nog spela lite, lata mig och bara slappa.. spelar nog inte så länge kan jag tänka mig, kanske lägger mig i sängen om en stund för att kolla lite på tv :) ska ju ändå upp ganska tidigt imorgon eftersom SPINNINGen börjar klockan halv 12. skriver jag inte sen så, godnatt!
Träning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: