2009-07-13
 10:49:52

vad är det för människor som gör något sånt klockan två på natten?

Hejsan :) sitter hemma hos andre och ingen är hemma. Andre gick upp runt sex imorse för att åka till jobbet, hans sista dag idag. och hans familj åkte runt tio för att åka till Liisas pappa. Så nu är det bara jag och hunden hemma :) coopie är hemma hos nathalie så bara ena hunden är här och det räcker. hade inte velat vara helt ensam i huset, lite läskigt. framförallt efter vad som hände inatt! typ precis innan vi höll på att somna så började hunden att skälla, och det gör hon ju inte utan anledning. Men andres pappa försökte prata med henne och lugna henne, tillslut slutade hon och peder gick och la sig. men sen började hon igen och så blev hon utsläppt på tomten men hon hittade ingenting. så gick hon och la sig igen och efter en stund igen började hon igen men ingen orkade bry sig eftersom det inte var något när dom hade släppt ut henne. tillslut slutade hon...

imorse kom andre ner när han hade klätt på sig och sa att grinden var öppen, och jag tänkte efter om jag hade stängt den när jag kom igår, och det hade jag gjort och den va rju stängd när dom släppte ut hunden annars hade hon sprungit ut ju. så någon hade ju varit där och öppnat grinden! Andre gick ut och kollade och upptäckte att min cykel var borta! någon idiot har vart här mitt inatten och snott min cykel! runt 2 tiden på natten? har människor inget liv! jag blev så arg, och är så arg! för två veckor sen hade min familj tre cyklar, nu har vi en! pappas cykel blev ju också snodd, fast nere vid wieselgrensplatsen av en jävla kärring! :S förstår inte hur människor kan med? låt människor ha sina saker ifred!

 nu är jag arg igen så jag orkar inte skriva mer iaf, men jag drömde om detta imorse igen när andre hade gått till jobbet, drömde att cykeln stod kvar och jag och andre skulle gömma den på baksidan, så kom en man som började skrika att det är hans cykel och så började han sno saker och var påväg att krypa igenom fönstret in till andres rum där jag hade min mobil och allt. men där vaknade jag med en klump i magen, och fönstret i andres rum var öppet! sprang snabbt upp och stängde det.. läskigt som fan.. hade en jobbig känsla i magen just då och kunde inte somna om, men efter en stund somnade jag. som tur var.. att vara ensam här nu är ju lite läskigt med.. men hunden skyddar mig =) haha.

 ha dt! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: