2009-06-04
 23:21:41

17 again

Godkväll =)
Nu ska jag och Andre bädda ner oss i sängen, kolla på tv och bli trötta.. hoppas det går snabbt för måste vara pigg inför imorgon.. uppvisning i skolan, fyfan.. kommer vara nervös som fan för min röst håller inte just nu. men jag får göra det bästa jag kan av situationen, måste ju göra detta annars får jag inte betyg i "sång", skulle ju vara lite surt..

Idag var det skola, ca 10:00-12:00 men stannade kvar och övade lite på Himlen runt hörnet med Mikael men bara en liten stund för han orkade inte mer sen. efter skolan blev det en snabbis hem till Andre och sedan bar det av mot Daniel, som idag tog studenten. Mötte först upp Robin och sedan wojt och så åkte vi hem till daniel. Hemma hos honom hade jag det riktigt kul, roliga människor det där. Kalle och hans tjej kom också och henke.. andre har sig roliga kompisar! hehe =)

Efter besöket hos daniel drog jag och andre hem till mig, jag gjorde pannkakor och han kladdkaka, den blev helt ok fast lite för torr, tråkigt dock men får bli bättre nästa gång.

Imorgon efter skolan blir det antagligen hem en snabbis, beror på när vi kommer ifrån skolan sen bar det hem till wojt, för imon är det han som tar studenten. Imorgon fyller också Alexander 8 år! Stor pojke nu, haha.. börjar tvåan efter sommaren.. minns när han var liten liksom, allt går så jäklans fort! får se om jag hinner hem till honom en snabbis imorgon oxå för att hälsa grattis iaf, vi får väl se hur dagen blir imorgon. Blir nog bio med Cim Köster på lördag, 17 again antagligen! haha. längesen man träffade henne så det ska bli trevligt! =)

Nu ska jag lägga mig bredvid andre och låta han värma mig för jag fryser som fan. Godnatt <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: