2009-06-28
 17:45:03

ångest av bara tanken

Hej, ska inte skriva så mycket, bara säga att jag hade det skönt på stranden idag, hade velat stanna längre men så blev det inte.. har precis duschat, ska fixa mig nu och sen cykla ner mot andre sen ska vi cykla hem till kalle och grilla =) mysigt. kanske skriver när jag kommer hem ikväll om jag inte är för trött, men vi får se. annars blir det en uppdate på morgonen imorgon innan jobbet. har verkligen ingen lust alls för jobb imon. får ångest bara jag tänker på det, men får tänka på pengarna som kommer om en månad! yeah!

nu är det fixning av hår smink och kläder som gäller. ha en trevlig söndag! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: