2009-06-30
 22:13:14

bilder på mina fynd

Kom på något jag kunde göra, tog lite kort på sakerna jag handlat på jobbet. har fyndat väldigt mycke faktiskt. ska fortsätta fynda enda tills jag slutar! haha. får ju 50% på alla varor :D


man ser inte så mkt, bilden blev suddig men har en till.


bilden ger inte ljusstakarna rättvisa, för de är mkt snyggare i verkligheten men jag köpte båda för 20 kronor! fynd!?


Favoritlinnet! bilden är inte så jättebra, men ska fixa så ni kan få se när den sitter på också, avgudar den!


ett grått/svart linne, älskar den formen! har inte hunnit använda det än, för köpte det idag men ska fixa dagens outfit snart igen!


Vanligt rosa linne, uberskön kvalité så det skriker om det, haha. skoja, men det är sånnt skönt tyg.

det var bilderna jag hade på vilka kläder jag köpt, fattas en klänning, ett svart linne, en t-shirt med en noshörning på och ett vitt linne med svarta prickar på. och ett par jeans som går till knäna. jeansen är smutsiga, klänningen har mammas kompis lånat och jag glömde fota det andra. haha.. kanske en annan gång! nu kommer tavlorna!


Min favorittavla, älskar målade tavlor som föreställer naturen. så underbart fint. fattas bara att vi ska flytta så jag får inreda mina rum på nytt!


En lite större tavla, kanske inte så vacker men som sagt jag älskar natur och solnedgångar och liknande. ska bli fint i något av mina nya rum sen!


Denna planschen sitter på insidan av dörren till min garderob, tycker den sitter bra där. fick den gott som gratis så då får jag ju använda den! haha.. den satt i en stör ram innan, men ramen var ful och tavlan blev alldeles för stor för att ha på väggen.


Lite småramar som jag ska ha bilder i sen, ska fixa fler åt det bruna hållet och mer åt det silvriga hållet och lite sådär olika, det kommer bli snyggt sen när jag får upp det! när jag väl får upp det så ska jag allt ta och visa er, måste bara flytta först och fixa bilder. ha tålamod! hah, om ni ens bryr er ;)

Det var allt som jag har just nu! puss <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: