2009-06-26
 06:34:47

Cykla till jobbet

Godmorgon, gjorde frukost till mig och min älskling för en stund sen. Jag gjorde fattiga riddare! hehe gott. Han har gått nu, för att hinna till jobbet, han börjar klockan 7 och tar spårvagnen tjugo över 6! tidigt som fan.. jag själv går upp typ 6 och tar bussen halv åtta. fast idag ska jag cykla till jobbet, haha. pappa ska hålla mig sällskap på sin cykel ner oxå, så får vi oss båda lite motion :) skulle ju behövas kan jag ju intyga! köpte nya kläder igår och det är då inte stolekar som jag haft innan, utan större och de satt tight! bara till att sätta igån med cykling, promenad, sluta äta massa skit och äta mer regelbundet. Får åka till gymmet någon gång ibland med. måste ju uttnyttja kortet, har inte gjort det på riktigt länge. får kolla om camilla vill hänga med mig någon dag =)

Igår efter jobbet hände ingentign speciellt, åkte hem till älskling och satt i hans trädgård och hade det allmänt trevligt. på kvällen drog vi hem till mig, och han sov över! lika skönt som vanligt (:

nu ska jag klä på mig och fixa mig, sen kanske ta och spela lite :p haha.. vi hörs! =)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: