2009-06-08
 13:56:11

from school

Hej på er. Jag sitter i skolan och väntar på att daniel ska komma ner och hjälpa mig med min mix.. har suttit och väntat rätt länge nu.. skulle suttit i studion och jobbat med mixen eller min och camillas låt, men andre och august tog studion istället...schysst. nu sitter jag här i stället och har ingenting att göra. väntar på daniel, och snart går jag härifrån för jag orkar inte sitta här.

ska dra till stan och leta efter en bikini och en bh sen, får se om andre hänger med eller inte. kanske ska ta och göra nåt på min nya idé till låt.. bara kanske. vi får se.

ha det bra!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


JenB

Ja det är klart! Nu har jag ju foton på dig med så då kan man ju lägga till dig!



PUBLICERAT: 2009-06-08, 14:23:55 | URL: http://jenb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: