2009-06-01
 11:32:55

from school

Hej! Jag sitter just nu i skolan, de andra sitter i bamba och jag sitter nere i soffan i klassrummet.. har huvudvärk och otroligt ont i halsen så orkade inte stanna där. om en halv timme är det dags för svenska och efter det skapande verksamhet och då blir det nog prov skulle jag tro, som kommer gå åt skogen! fan ta hans oförberedda prov! och fan ta gehör.. så svårt! Men jag kommer nog behöva gå tidigare från skapande verksamhets lektionen för jag ska på informations möte inför sommarjobbet den 15 juni.

Kom på nu att jag glömt alla papper hemma! så nu måste jag ringa mamma och be henne åka hem och hämta de! fan.. ne hon kunde inte, nu får jag ringa pappa istället. hoppas han kan! annars är jag köööööörd!

När jag pratat med pappa, ska jag kolla runt på internet. puss!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: