2009-06-23
 22:01:07

godkväll

godkväll, kom hem för en liten stund sedan, varit ute med älskling, daniel, robin och wojt. trevligt var det! var runt omkring i eriksberg. Idag har jag gjort det vanliga nu för tiden, jobbat.. iförsej fick jag göra lite annat på jobbet idag, inte bara vara i klädavdelningen och hänga kläder och plocka upp från golvet och sådant där som jag gjort varje dag i flera dagar, nej idag var jag lite med Lotta på nedre plan och höll på med lite möbler, sedan var jag med vanessa på bryggan för abdusalam hade lunch. efter att han haft lunch drog han med mig ner i sorteringen, där jag fick vara vid elen, slänga det som var gammalt och som var söndrigt eller som inte funkade. det som var helt och som inte var allt för gammalt fick jag prismärka och lägga i en vagn. sedan slutade jag =) hah.. då åkte jag iaf hem till andre, fick mat och två bullar, gott som fan! sedan drog vi hem till mig, jag duschade och gjorde mig iordning och så drog vi ut.

nu ska jag spela lite sims 3 om jag hinner det innan matchen är slut, spelar medans andre kollar på matchen om ni inte förstod det ;) haha..

skriver nog imon! ha dt!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: