2009-06-16
 06:57:31

godmorgon

godmorgon, idag är jag  förbannat trött. jag förstår inte varför, har varit det varje dag dem senaste dagarna. helt sjukt jobbigt! Jag gick upp för en halvtimme sen ungefär och somnade i duschen typ 10 ggr minst. Jag kämpade verkligen för att inte somna men gjorde det ändå. Siter här och tvingar ögonen attt hålla sig öppna. Detta kommer inte sluta bra, när jag ska jobba! ååh.. jag vill bara vara riktigt pigg någon dag.. hoppas det kommer snart.

nu ska jag göra två mackor som jag ska äta medans jag dricker err glas oboy. underbar frukost på morgonen, men man blir inte särskilt mätt direkt.. men har med mig 5 mackor till jobbet med som jag ska äta där.

hörs senare <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: