2009-06-24
 06:31:22

goodmorning

godmorgon, blir bara kort. dags för jobb igen.. noooo.. haha.. hoppas det blir som igår att jag får göra lite olika saker, annars kommer tiden gå så jäkla segt! när jag är färdig här ska jag gå och göra mackor som jag ska ta med mig, ska också ha  pasta och köttfärssås med mig. hoppas jag kanske kan blir mätt på jobb tid nu för en gångs skull. hah.

Efter jobbet åker jag väl hem till andre, närmast så ifrån jobbet och tar det väl bara lugnt där om inte han har andra planer. Vi skulle gått på bio med hans kompisar egentligen men så blev det inte, kanske drar vi ut istället eller kanske drar dom ut. vi får se.. drar dom ut så drar iaf jag hem och spelar the sims 3 för jag är så otroligt seg efter jobbet varje dag så det skulle vara skönt, men vill nog inte missa att vara i det fina vädret när det väl har kommit. vi får se sen iaf! som jag sagt typ flera ggr nu, vi hörs senare iaf <3 ha dt!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


johanna

vad jobbar du med? :P



PUBLICERAT: 2009-07-03, 10:29:47 | URL: http://johannalundback.blogg.se/
Anonym

Söt blogg du har!



PUBLICERAT: 2009-07-03, 10:43:28 | URL: http://jjjohansson.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: