2009-06-15
 21:37:16

Hemma från andre nu ju.

Hej! nu är jag hemma. gick ut en promenad med andre och hans hundar. och så följde de mig hem. sen fortsatte de hem till honom. nu ska jag kolla runt lite på internet, och prata med några på msn. om någon vill prata med mig, haha.

Pratade nyss med mormor i telefon, hon kanske kommer förbi jobbet imorgon eller någon annan dag =)
Imon efter jobbet ska jag åka och köpa dator med pappa! jippie! jag vill verkligen ha en dator NU! Ca 3000 för Dator, 19 tums skärm, tangentborg, mus, extra hårdisk, högtalare och sub. kanske en skrivare också. riktigt bra erbjudande faktiskt :)

Kanske skriver senare eller så skriver jag imorgon, för jag ska försöka lägga mig i hyfsad tid idag för imorgon är det dags för jobb igen. 08:00 till 16:30. långa dagar som fan.. men kul faktiskt! =)

Ha en trevlig måndagskväll! :D
Kram!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: