2009-06-03
 11:38:38

Idag, tisdag, söndag och lördag

hej på er, jag sitter i skolan och lyssnar när andre spelar piano. vad duktig han är! =) vi har lunchrast just nu, klockan tolv ska vi ha ensamble vilket är det roligaste ämnet vi har tycker jag. iaf just nu, för jag har hamnat i världsens bästa grupp med världens bästa människor! några av dom iaf ^^, förra gruppen jag hamnade i var ju itne så lyckad direkt..

Igår var det Tisdag och andre var bjuden hem till Kalle och jag var medbjuden. Kalle tog studenten igår, blir så svartsjuk när man ser alla som tar studenten, jag vill med! fast ändå inte för jag har det riktigt bra i skolan just nu. Förutom att det kanske vart lite mkt att göra nu det sista, men det börjar lugna sig nu och det är bara uppspelningen på fredag kvar. nevös inför den? Om jag är! men det får gå.. jag är jättekrasslig i halsen och tappar rösten när jag sjunger ibland men det är ett måste att sjunga på fredag, så vi får hoppas att rösten håller! Tillbaka till igår hemma hos kalle, jag hade det trevligt faktiskt. På kvällen pluggade jag och andre, sen färgade vi varandras hår igen.

I söndags var jag i eriksberg och satt i solen med andre, wojt och robin. märker ju nu i efterhand vilken jävla färg man fick den dagen! var ju svin varmt för fan. I lördags hjälpte jag och mamma en man och städade hans lägenhet för han skulle flytta, tjänade en slant så det var det värt ändå. efter det skulle vi hem till mormor och käka middag för att pappa fyllde 40 år på söndagen! gammal gubbe nu. var där en stund och resten av lördagskvällen spenderades hemma..

Nu ska jag rigga i ordning i replokalen med andre så att det är iordning gjort sen när vi börjar Ensamble så vi kan böraj direkt för Dylan ska iväg efter en timme. bloggar nog senare, men bara kanske! haha
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: