2009-06-30
 22:28:28

Jag älskar dig!

Jag älskar dig så otroligt mycket, vet inte vad jag skulle gjort om jag inte hade dig. Allting går åt helsike just nu och jag hade gått under totalt om jag inte haft dig vid min sida. Du stöttar mig alltid, tröstar mig alltid och finns alltid där för mig. det betyder riktigt mycket! Du är som min bästa vän samtidigt som du är världens bästa pojkvän! Om två dagar har vi vart tillsammans i 3 månader, vilket inte är mycket jämfört med hur länge vi var på g, ledsen att jag dröjde ;) haha. men du ser ju vi har det sjukt bra, även om vi har svåra tider också. det har alla! men de senaste halvåret med dig har vart hel ofattbart, helt sjukt underbart. vill fortsätta såhär, leva med dig i all framtid och dela allt med dig. hoppas du känner likadant!

Andre Stärnman, glöm aldrig att jag älskar dig! (L)







du är störd.. och här ser du att jag också är det! haha.. vi är lika störda båda två, fast du är nog LITE stördare! haha

som du ser! hahha.. fan vad roligt vi hade när  vi tog denna bilden!


Fan vi har haft det så sjukt bra när vi tatt alla dessa bilder, och annars också!
Glöm aldrig att jag älskar dig!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: