2009-06-11
 22:46:46

Jag vill stanna hos Camilla imorgon! =(

Godkväll, jag är svin trött nu och andre med så vi ska nog ta och sova snart. Han ska bara äta för han var inte hungrig förut när jag åt, när han ätit så ska vi nog gå och lägga oss. Så vi inte är allt för trötta imorgon.

Berättade för pappa att jag ska hem till camilla imorgon, men som vanligt så förstör dom med att jag inte får sova över.. kommer ju bli jättekul att behöva åka hem när alla roliga människor är kvar .. jag hoppas de ger med sig för jag vill verkligen sova där för de skulle bli så kul. alla de som ska dit är ju så roliga! aja.. hoppas jag kommer få sova över..

Hörs imorgon om jag hinner skriva <3 GODNATT!

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


camilla

nej vi har ju inte det :/



PUBLICERAT: 2009-06-12, 08:48:00 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: