2009-06-10
 11:04:31

Jävla bränd skit

Hej igen. är i skolan nu och vi har lunch men det var någon jävla bränd skit så jag sitter nere i klassrummet och väntar på att de andra ska komma hit efter att de ätit. kanske går och köper mig en korv med bröd, risifrutti eller en macka i kiosken, men jag får se om en stund.. kommer vara igång hela dagen, ska rigga och så hela dagen. Uddevalla eleverna har kommit och de ska hjälpa till med riggningen, kommer säkert bli kaos när vi är så många. Jag hade velat hålla på med ljudet och allt sånt..men som vanligt så är det camilla som får göra det. får se vad jag får för område att ta hand om senare med alla sångare.

Bloggar senare om jag hinner! kram!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: