2009-06-22
 06:34:22

Jobbet kallar igen.

Godmorgon, känner mig lite piggare idag än vad jag gjorde hela förra veckan. Kan bero på att jag sovit ut lite i helgen, och jag gick inte och la mig alldeles för sent igår ju. 12 typ.. inte allt för sent faktiskt. Kan typ inte somna tidigare, är det någon mer som har det så?

Idag är det dags för jobb igen, kan ju säga att jag inte har så jävla mycket till lust för det direkt. Skulle ju hellre stanna hemma, sova lite extra sen gå ner till älskling och ligga med honom i solen och njuta hela dagen. nu när jag skrev det så kändes det så jäkla skönt så nu blev jag extra sugen på att göra det, men jobbet kallar och jag måste gå dit. vill inte gå miste om de pengarna.. bara tre veckor kvar! haha..bara..

Vad ska ni andra göra idag? Någon annan som ska jobba? Någon som verkligen ska njuta av solen? Vad ska ni göra isf? Havet, trädgården eller bara vara ute? Berätta så jag kan bli lite svartsjuk ;) haha.. 

Ha dt!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: