2009-06-15
 00:58:54

kortis innan läggdags

Hej, klockan är ganska mkt och jag ska snart sova. ska kolla några saker till, prata med mikael dennis och min älskling på msn och sen ska jag sova. imorgon är det dags för jobb så jag behöver verkligen sova snart! Jag orkar inte skriva så mycket just nu. men jag kan säga att jag hade otroligt kul i fredags och ska visa lite bilder när jag fått de av mikael! men det blir inte just nu tyvärr.. statist grejen på lördagen gick bra, tiden gick segt men de sista timmarna var roliga. de 4 första timmarna var riktigt sega och jag var ordentligt trött alltså. men det fixade sig och jag kom hem lite innan 11. Kvällen tillbringade jag med min älskling hemma hos mig!

Vi hörs imon när jag kommer hem från jobbet! godnatt <3

Tack för en underbar kväll i fredags, Mikael, Camilla och ni andra! :)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


camilla

taaaaaaaaaaack själv!!! :D



PUBLICERAT: 2009-06-15, 09:49:37 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: